Blogeja tapani mukaan pläräillessäni mieleeni pälkähti, että olisipa mukava osallistua johonkin blogihaasteeseen, vaikkapa kyselyyn. Kohautin olkiani, kukapa minulle sellaisen heittäisi, ja jatkoin selailua. Heti seuraavassa blogissa törmäsin kuitenkin mukavalta vaikuttavaan haasteeseen, kuvahaasteeseen jossa pitää julkaista 30 kuvaa annetun listan mukaan. Tämän haasteen löysin Kissoja ja käsitöitä -blogista. Kuka vaan saa haasteen mukaansa nappasta, ja niin saa tästä minunkin kirjoituksesta sen omia itselleen.

Kuva 1: Omakuva
Kuva 2: Suosikkitavara
Kuva 3: Perheenjäsen
Kuva 4: Harrastus
Kuva 5: Vanha kuva
Kuva 6: Teema "vihreä"
Kuva 7: Kuva jota en koskaan julkaissut
Kuva 8: Suosikki kuva
Kuva 9: Päivän asu
Kuva 10: Tämä tekee minut iloiseksi
Kuva 11: Hullua
Kuva 12: Arkeni
Kuva 13: Teema “valo”
Kuva 14: Talvikuva
Kuva 15: Rakkaus
Kuva 16: Mustavalkoinen omakuva
Kuva 17: Hetki
Kuva 18: Tunteet
Kuva 19: Täällä minä asun
Kuva 20: Teema “erilaiset”
Kuva 21: Kun olin pieni
Kuva 22: Tästä olen riippuvainen
Kuva 23: Kesäkuva
Kuva 24: Tämä tekee minut surulliseksi
Kuva 25: Kaikessa kiireessä
Kuva 26: Tämä naurattaa aina
Kuva 27: Teema ”kaksi”
Kuva 28: Sää
Kuva 29: Uusin kuva minusta
Kuva 30: Valinnainen kuva

Ensimmäinen haasteen kuva on kuva 22: Tästä olen riippuvainen

Tämä kuva olisi sopinut useaan muuhunkin kategoriaan, mutta valitsin riippuvuuden, koska se on kuitenkin paras vaihtoehto. Olen riippuvainen rauhallisista iltakävelyistä lähialueen puistoissa mieheni kanssa. Aina joskus kun keretään niin tätä harrastetaan, minä kuljen kamera kädessä ja ihmettelemme yhdessä kaiken maailman hajuja, ääniä, kukkia, eläimiä ja näköaloja, joskus ihmisiäkin. "Luontoretket" ovat henkireikäni, saa hetken ajatella jotain muuta, olla jossain muualla ja viettää laatuaikaa kahdestaan hömpötellen mieheni kanssa. Jutut ovat höpsöjä, koskien siilien tuhinaa ja lintujen huutoja, kukkia ja taivasta.